۱۳۸۷ مرداد ۲۸, دوشنبه

اسنادی در اثبات فساد اخلاقی مقامات فاسد رژیم اسلامی آخوندی

1- کاغذ پاره ای –اصطلاح مورد علاقه محمود احمقی نژاد- در اثبات فساد اخلاقی علی کردان وزیر کشور خامنه ای (دُمت کوتاهو) : بازداشت عوض علی کردان متهم به ازاله بکارت یک دختر در خرداد 1357






۱۳۸۷ مرداد ۲۵, جمعه

سال نوآوری و شکوفایی

ریس کل بانک مرکزی خبر از ضرب سکه هزار ریالی (صد تومانی) داد . (ایسنا)
میفرمایند در سال نوآوری یک کاری کردیم که صد تومنی بشود اینقد !
منبع

۱۳۸۷ مرداد ۲۲, سه‌شنبه

ویزا : مشکل همیشگی ایرانیان



در حالیکه در دوران پهلوی ایرانیان اجازه ورود بدون ویزا به کشور هایی همچون فرانسه و انگلیس را داشتند، پس از انقلاب، حکومت بی کفایت آخوندی چنان مملکت را به ورطه انحطاط سوق داد که اکنون به همراه افغانستان در قعر جدول قرار داریم. گزارش زیر به نقل از سایت حکومتی تابناک می باشد:

در حالي كه آمريكايي‌ها، فنلاندی ها و دانماركي‌ها با داشتن گذرنامه، بدون نیاز به ویزا امكان مسافرت به 130 كشور را دارند، ايراني‌ها با داشتن گذرنامه و بدون ویزا، تنها مي‌توانند به چهارده كشور سفر كنند و تنها افغانستان از اين حيث داراي آمار بدتري از ايران است.در اين جدول كه مؤسسه «Henley & partners» سوئيس آن را تهيه كرده است، نام كشور ايران و افغانستان در انتهاي جدول به چشم مي‌خورد.

وصيت نامه سيدعلی شاه خا منه ای

اينک که جهان درانديشه تحريم ماست و من قراراست جام شوکران راسربکشم و ارتحال بنمايم، ششصدپنجاه و پنج کشور و قصبه و ولايات جزو امپراتوری مقام ولايت است وگرچه در تمامی اين ولايات ما سکه يک پول هستيم اما مردم آن ممالک از سکه های ما بهره ورند ودر ايران دارای احترامند ولی ايرانيان را به آن کشورها راه نمی دهند و ازآنان طلب ويزا می کنند ...ادامه

۱۳۸۷ مرداد ۲۱, دوشنبه

مدرک دکتری جعلی وزیر کشور: مملو از اغلاط تایپی و گرامری



بیانیه دانشگاه آکسفورد: http://www.ox.ac.uk/media/news_stories/2008/080815.html

حکم اعدام چند هزار زندانی سیاسی در سال 67 تنها با چند جمله

پدر بزرگوار حضرت امام مدظله العالي
پس از عرض سلام، آيت الله موسوي اردبيلي در مورد حكم اخير حضرتعالي درباره منافقين ابهاماتي داشته اند كه تلفني در سه سئوال مطرح كردند:
1 - آيا اين حكم مربوط به آنهاست كه در زندانها بوده اند و محاكمه شده اند و محكوم به اعدام گشته اند ولي تغيير موضع نداده اند و هنوز هم حكم در مورد آنها اجرا نشده است، يا آنهايي كه حتي محاكمه هم نشده اند محكوم به اعدامند؟
2 - آيا منافقين كه محكوم به زندان محدود شده اند و مقداري از زندانشان را هم كشيده اند ولي بر سرموضع نفاق مي‎باشند محكوم به اعدام مي‎باشند؟
3 - در مورد رسيدگي به وضع منافقين آيا پرونده هاي منافقيني كه در شهرستانهائي كه خود استقلال قضائي دارند و تابع مركز استان نيستند بايد به مركز استان ارسال گردد يا خود مي‎توانند مستقلا عمل كنند؟
فرزند شما، احمد
زير اين نامه نوشته شده :
بسمه تعالي
در تمام موارد فوق هر كس در هر مرحله اگر بر سر نفاق باشد حكمش اعدام است، سريعا دشمنان اسلام را نابود كنيد، در مورد رسيدگي به وضع پرونده ها در هر صورت كه حكم سريعتر انجام گردد همان مورد نظر است .
روح الله الموسوي الخميني

میزان اطلاع دولتمردان آن روزها از دنیا

فتحعلی شاه به سفیر ممالک محروسه در استامبول نامه­ای نوشته است که اصل نامه در موزه سلطنتی نگهداری می­شود
شاه به سفیر خود مینویسد:
اول) بر ذمت تو لازم است که به درستی تحقیق کنی که وسعت ملک فرنگستان چه­قدر است و آیا کسی به نام پادشاه فرنگ وجود دارد یا نه. در صورت وجود داشتن پایتختش کجاست.
دوم) فرنگستان عبارت از چند ایل است. آیا شهرنشینند یا چادرنشین و آیا خوانین و سرکردگان ایشان کیانند.
سوم) ببین فرانسه هم یکی از ایلات فرنگ است و یا گروهی دیگر است و ملکی دیگر دارد. بناپارت نام کافری که خود را پادشاه فرانسه می داند کیست و چه کاره است.
چهارم) در باب انگلستان تحقیق جداگانه و علیحده کن و بببین ایشان از چه قبیل قومند و آیا این که می­گویند در جزیره­ای ساکنند و ییلاق و قشلاق ندارند و قوت غالبشان ماهی است راست است یا نه. اگر راست باشد چطور می­شود در یک جزیره بنشینند و هندوستان را فتح کنند. پس از آن در حل این مسأله­ی دیگر که در ایران این همه به ذهن ما افتاده اقدام بنما و نیک بفهم که در میان انگلستان و لندن چه نسبت است آیا لندن جزوی از انگلستان است یا انگلستان جزوی از لندن است.
پنجم)... ششم) ... هفتم) و بلکه آخر تاریخ فرنگستان را بنویس و در مقام تفحص و تجسس بر این که اسلم شقوق و احسن طرق برای هدایت فرنگستان گمراه به شاه­راه اسلام و بازداشتن ایشان از اکل میته و لحم خنزیر کدام است. منبع اینجا
البته هنوز هم احمدی نژاد وقتی به بوش نامه مینویسه اونو به ایمان آوردن به خدا دعوت میکنه! بدبخت ما که هنوز گرفتار فتحعلیشاه ها هستیم...

نیروی انتظامی: عامل تزریق و ترویج خشونت در جامعه







تشویق و ترویج خشونت و بی قانونی به هر بهانه ای (مثل مبارزه با اراذل و اوباش و...) بستری برای سرکوبی های بعدی آزادی خواهان و مبارزان حقوق بشر می باشد. افراد موسوم به اراذل و اوباش هر چقدر هم جنایتکار باشند کسی قبل از اثبات جرم در دادگاه اجازه چنین برخوردی را با آنان ندارد. اینها همان برخورد هایی است که با فعالین سیاسی در زندانها میشود. چرا در ژاپن یا کشور های اروپایی مانند فنلاند با آنهمه آزادی های فردی آمار قتل و جنایات بسیار کمتر از ام القرای جهان اسلام یعنی ایران اسلامی است؟ یقینا به دلیل این است که آنان از رکن رکین ولایت فقیه بی بهره اند.




مقام عظمای ولایت




ولی امر مسلمین جهان در حال استفاده از مواد مخدر مجاز در عنفوان جوانی (البته چنان که افتد و دانی...)

۱۳۸۷ مرداد ۲۰, یکشنبه

امنیت اجتماعی و ایست های بازرسی

حتما اکثر شما تا حالا برخورد های بی ادبانه گستاخانه و گاهی وحشیانه نیروی انتظامی را در پاسگاههای بین راهی و بااصطلاح ایست های بازرسی دیدید. چیزی که احتمالا در جنوب کشور و مثلا در استانهای کرمان و زاهدان شدیدتره. بگذریم از ایست های بازرسی موقت که هر از گاهی از طرف بسیج و ... یه جا پهن میکنن که اون خودش مثنوی هفتاد منه. جدای از اینکه در ورود مواد مخدر (یه بهانه اصلی واسه بازرسی) با این حجم عظیم حتما دست افرادی از وابستگان حکومت در کار هست، باید از این مسوولان بی کفایت پرسید که آخه کجای دنیا با این روش امنیت ایجاد کردن که شما دومی باشید. آخه کجای دنیا گذاشتن دست رو قلب مسافر بیچاره اتوبوس روش تشخیص جرمه؟ اون بدبختی که واسه اولین بار از اتوبوس پیادش میکنن و میبرنش واسه بازرسی همینجوری از هیبت پلیس بی ادب و زبان نفهم پاسگاه وحشت میکنه و قلبش مثل گنجشک میزنه! اون وقت اون پلیس هم با کمال افتخار مثل اینکه داره از پیشرفته ترین تجهیزات قرن 21 واسه کشف جرم استفاده میکنه دستش رو میذاره رو قلب طرف و پس از حس کردن ضربان قلب شخص (که در نظر پلیس نشانه ترس اون و صد البته مجرم بودن اون هست) با کمال گستاخی لبخندی از سر سرمستی میزنه که یعنی بله میبینید که همه چی در کنترل ماست و هیچ مجرمی نمیتونه به امنیت عمومی ملت شهید پرور کوچکترین خدشه ای وارد کنه! آخه بابا جان این همه کشور اروپایی (کشورهای شنگن) هر چی مرزه بین خودشون برداشتن. هیچ ایست بازرسی وجود نداره شما میتونی از شمال شرقی تا جنوب غربی اروپا با اتوموبیل بری و هیچ پلیسی هم نیست که تعداد ضربان قلبت رو در دقیقه چک کنه! و به شخصیتت توهین کنه. حتی این ترکیه هم این بازی ها رو نداره. اون وقت ام القرای جهان اسلام میخاد مملکت رو به روش 1400 سال پیش اداره کنه! ای تف به ذاتت ...

دروغ های فرعون ایران

دروغ های خمینی قبل از انقلاب:
"دلخوش به این نباشید که برایتان مسکن میسازیم، آب و برق را مجانی میکنیم، اتوبوس را مجانی میکنیم..."

احمدی نژاد: حلقه گمشده داروین